Hur kommer det sig att vissa människor är så bra på att prata med andra? Vad innehåller ett framgångsrikt kundsamtal? Läs om det i boken Framgångsrika kundsamtal.
Nu när förlaget Meetings International börjat skicka ut press-releaser till tidningar och radio, vill också jag berätta för dig om min nya bok, tryckt i januari 2011.
Det är den tredje boken i ordningen. Den är till för dig som pratar med kunder och vill ha tips och erfarenheter från mig och många andra jag intervjuat. Precis som i mina tidigare böcker har jag valt att inte krångla till det utan göra boken lättillgänglig utan att tumma på kvaliteten på de tips och råd du får.
Träffar du kunder? Vill du bli bättre på att föra ett bra kundsamtal? Beställ ett ex så får du se. Klicka på länkarna ovan så hittar du rätt.
(Och just nu säljer förlaget boken för 179kr inkl moms som introduktionserbjudande istället för ordinarie pris 249 kr inkl moms.)