Framgångsrika kundsamtal

Beskrivning För dig som vill ha enkla och goda råd i hur du får till ett riktigt bra kundsamtal. På kundbesöket, mässgolvet osv. Förutom mina egna tips och åsikter finns ett 20-tal VD’ar, försäljningschefer och säljare intervjuade i boken. E-Bok Ladda ner utdrag E-Bok Pris: Din mejladress till mina månadstankar om kommunikation (som du lätt…

Läs mer

En massa sätt att sabba ett möte

Beskrivning För er som vill ha bättre möten på er arbetsplats. Över 100 praktiska verktyg, tips och tekniker i en och samma bok. (Vi ber också om ursäkt för den sämsta titeln på en bok vi någonsin skapat. Men innehållet är bra.) OBS: DENNA BOK ÄR SLUTSÅLD. VÄLJ ISTÄLLET “EFFEKTIVA MÖTEN” SOM ÄR EN NYARE…

Läs mer

Sluta hålla presentationer börja ge

Beskrivning För dig som vill bli mer övertygande när du presenterar inför andra. Med över 100 handfasta råd och tips blir du guidad genom en enkel steg-för-steg-process som hjälper dig att sluta hålla presentationer – och börja ge dem istället. E-Bok Ladda ner utdrag E-Bok Pris: En valfri gåva till WWF eller Naturskyddsföreningen. Plus att jag…

Läs mer

Virtual Meetings

Beskrivning How do you create and lead virtual meetings with more energy, participation, and better results? This book gives you the required tools. Paperback Amazon E-book Amazon Bokus

Läs mer

Understanding Body Language

Beskrivning You cannot NOT communicateWhen you’re not speaking, when they’re not speaking, it’s body language that counts. This mini-book is an invaluable guide, helping you identify and interpret 51 different gestures – the information and emotions they signal.Widen your competence; read their messages, deliberate or unintentional, and understand how your own gestures can affect others.…

Läs mer

Make Meetings Work

Beskrivning This book is the most practical guide you will find on how to prepare and lead day-to-day meetings you have at work. It’s loaded with tips, tools and methods – all very concrete and practical for the successful morning meeting, staff meeting, information meeting, customer meeting, weekly meeting… The book is divided into three…

Läs mer