Utbildningar i kundbemötande

Det här är en kurs för dig som träffar kunder, och där ert samtal är avgörande för att lyckas. Det kan vara ett kundmöte på kontoret, på mässgolvet eller i en butik. Samtalsprocessen är densamma. Den kan också anpassas till digitala kundmöten

Vad kan ni få med er efter kursen?

• Exempel på bra och dåligt kundbemötande
• Samtalsprocessen Veta, Visa, Våga
• Möteshjulet – från ”hej” till ”tack”
• Hur man skapar en elevator pitch
• Vikten av ett bra första intryck (även online)
• Hur du snabbt skapar personkemi
• Lyssnandets tre nivåer
• Värdebaserade argument
• Hur du presenterar online och skapar en bra
teknisk miljö
• Fem avslutstekniker

Kursen kan ske analogt eller digitalt. Kurslängden bestäms av era mål och resurser. Kursen kan också bli ett längre program i flera steg och med individuell coaching för en djupare kompetens.

En av Sveriges populäraste föreläsare

Eventeffect har korat mig som en av Sveriges 100 populäraste föreläsare. Speakerrating.com har utvärderat mig till Platinum Speaker. Jag är både glad och tacksam för dessa utmärkelser.

Vill du att jag kommer till er? Jag ger er både inspiration och konkreta tips till er arbetsvardag och kommunikationen mellan varandra.

Moderator

Utbildningar

Böcker