Kundmöten i världsklass
Det är i mötet med människor som relationer uppstår och affärer sker. Hur kan du öka intresset och engagemanget bland dina kunder, och få dem från passiva prospekts till aktiva ambassadörer?
I vanliga kundmöten, på mässgolvet, butiken eller i kundtjänst, gäller det att vara ditt bästa jag och förstå psykologin bakom allt från första intrycket till ett påskrivet kontrakt.
Längre ner hittar du möjliga format och förslag på innehåll. Kontakta mig om är intresserad och vill diskutera programmet, eller om du vill ha individuell coaching.
Format:
- 3-6 moduler i ett live, digitalt program.
- 1-3 dagar på plats.
- Lägg till individuell coaching för skräddarsydd effekt
- Lägg till veckotips på mejl för fler insikter.
Jag började min karriär inom försäljning redan 1990, och har utbildat tusentals människor i kundbemötande och kundmöten.
Mina böcker Framgångsrika kundsamtal och Så får du bättre möten på mässan ingår som kursmaterial.