Kundmöten i världsklass

Kundmöten i världsklass

Var ditt bästa jag när du möter och bemöter dina kunder. I vanliga kundmöten, på mässgolvet, butiken eller i kundtjänst.

Längre ner hittar du möjliga format och förslag på innehåll. Kontakta mig om är intresserad och vill diskutera programmet, eller om du vill ha individuell coaching.

Format:

  • 3-6 moduler i ett live, digitalt program. 5-30 deltagare
  • 1-3 dagar på plats. 6-8 deltagare
  • 3-6 mastermind-sessioner. 5-10 deltagare
  • Lägg till individuell coaching för skräddarsydd effekt
  • Lägg till veckotips på mejl för fler insikter.

Innehåll:

  • Bemästra samtalsprocessen
  • Hur du kommunicerar proaktivt när du kan och reaktivt när du måste
  • Kraften i de tre kommunikativa superkrafterna
  • Hur du ställer rätt frågor och lyssnar på rätt nivå
  • Värdebaserad kommunikation och argumentation
  • Digitala kundmöten
  • Effektfull presentationsteknik
  • Modiga samtal med din kund
  • 5 avslutstekniker och 3 beslutsstilar från kunden