Föreläsare om kundbemötande

Har du upplevt ett riktigt bra bemötande? Du vet, när du känner dig sedd och välkommen, när du får hjälp även om det krånglat. Du går från ett sådant möte med en positiv upplevelse. Du rekommenderar dina kollegor och vänner att också göra sina inköp där.

Att förstå vad som krävs, och sedan agera för att skapa de bästa kundupplevelserna gör att era kunder blir era bästa säljare. Det ligger i ledarskapet. Det ligger i kulturen. Det ligger i kunskapen om hur kommunikation, arbetsglädje och resultat hänger ihop.

I Antonis föreläsning får ni med er:

• Exempel på bra och dåligt kundbemötande
• Vilka två kunder du får om du har ett bra bemötande, och vilka två du får om du har en dåligt
• Skillnaden mellan proaktiv och reaktiv kundservice
• Samtalsprocessen Veta, Visa, Våga
• Hur internt bemötande påverkar externt bemötande
• En mängd konkreta kommunikationstips

Innehållet bestäms av dina mål och den tid ni avsatt.

En av Sveriges populäraste föreläsare

Eventeffect har korat mig som en av Sveriges 100 populäraste föreläsare. Speakerrating.com har utvärderat mig till Platinum Speaker. Jag är både glad och tacksam för dessa utmärkelser.

Vill du att jag kommer till er? Jag ger er både inspiration och konkreta tips till er arbetsvardag och kommunikationen mellan varandra.

Moderator

Utbildningar

Böcker